Menu

Mgr. Gabriela Mrázková

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 737 465 130

Programy jsou realizovány ZDARMA.

Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.

Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).

VŠEOBECNÁ PRIMÁRNÍ PREVENCE PRO MŠ a ZŠ                
 Zdravý životní styl  
 Zdravý životní styl (MŠ) 45 min 
 Obsah: prevence kouření, pohyb, zdravá strava atd.  
 Zdravý životní styl (1. - 2. ročník) 45 min
 Obsah: prevence kouření, pohyb, zdravá strava atd.  
 Moje tělo je moje (6. – 9. ročník) 90 min
 Obsah: prevence poruch příjmu potravy, sebeláska, sebeúcta, zdravý vztah ke svému tělu atd.  
 Závislost / nezávislost (7. – 9. ročník) 90 min
 Obsah: prevence závislostí, sebeláska, sebeúcta, zdravý vztah ke svému tělu, atd.  
   
Virtuální svět  
 ONLINE ZOO (2. – 3. ročník) 45 min
 Obsah: seznámení se základními pravidly bezpečného chování na internetu pomocí příběhu, rizika související s používáním internetu, atd.  
 Nástrahy v kyberprostoru (4. – 5. ročník) 90 min
 Obsah: zásady bezpečného chování na internetu, rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, sexting,
 kybergrooming, challenge, atd.
 
 Nástrahy v kyberprostoru (6. – 9. ročník)  90 min
 Obsah: bezpečné chování na internetu, rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, sexting, kybergrooming, challenge atd.  
   
Zdravé vztahy v třídním kolektivu  
Naše třída – naše parta (3. – 6. ročník) 2 x 60 min
Obsah: podpora zdravých vrstevnických vztahů v kolektivu, kooperace ve třídě, třídní klima, 
uvědomění si vlastní role v třídním kolektivu, třídní pravidla. Jedná se o dvě návazná setkání.
 
   
Práce s emocemi  
Emoce nejsou "nemoce" (3. – 5. ročník) 90 min
Obsah: pomoci získat lepší náhled na emoce, uvědomění si vlastních emocí, důraz na porozumění vlastním emocím atd.  
Každý jsme jiný (4. – 5. ročník) 90 min
Obsah: život s odlišností, tolerance k jinakosti druhých, předsudky, porozumění atd.  
   
Klima třídního kolektivu  
Klima školní třídy (2. – 5. ročník)  
Obsah: využití metod a technik k zjišťování klimatu ve třídě  
Diagnostika klimatu třídního kolektivu (sociometrické mapování SORAD) 6. – 9. ročník ZŠ, 1. – 4. ročník SŠ  
Obsah: mapování vztahů mezi žáky a zjištění celkové emoční atmosféry ve třídě.